Hvorfor et samarbejde med Omnia?
Et partnerskab med Omnia vil især give mening for dig, hvis din virksomhed leverer løsninger og tjenester baseret på Office 365 og SharePoint.
Det er lettere at sælge til kunder, der har tillid dig, og som værdsætter dine råd. Når du kender til de udfordringer, som dine kunder til dagligt står overfor, er det lettere at tilpasse en løsning, som kan hjælpe og tilpasses lige præcis til deres behov. Et samarbejde med Omnia kan hjælpe til en ny omkostningseffektiv, attraktiv og moderne løsning, som vil adskille dig fra mængden.
Som partner får du en masse vigtige fordele
Bliv partner, og opnå flere tilfredse kunder. Du får mange fordele med en løsning baseret på det bedste produkt på markedet til den digitale arbejdsplads.
Styrk dit tilbud til dine kunder
Hvis du hjælper organisationer med at skabe produktivitet ved at forbedre deres digitale arbejdsplads baseret på Office 365, passer Omnia perfekt ind i dine eksisterende ydelser.
Langsigtede relationer
Når du leverer løsninger baseret på Omnia, har du de bedste muligheder for at opbygge langsigtede relationer, som kundens betroede rådgiver og tjenesteudbyder.
Markedsinteresse
Organisationer i alle størrelser viser i øjeblikket stor interesse for den digitale arbejdsplads og intranet som et in-a-box produkt. Vores bud er, at dine kunder allerede er interesserede i Omnia.
Tilføj mere værdi
Omnia er det bedst rangerede produkt i den årlige ClearBox rapport evaluering af intranet-in-a-box produkter, der blev udnævnt til 'Intranet Choice Europe' i både 2018 og 2019.
Hvad får du ud af det?
Som medlem af Omnia-partnerprogrammet modtager du fordele som:
Forretningsmuligheder
I Omnia er vi forpligtede til at finde forretningsmuligheder sammen med vores partnere, og hver uge spreder vi budskabet om Omnia. Vi deler viden om den digitale arbejdsplads i vores webinarer og white papers. Vi møder fremtidige kunder på konferencer og laver demoer for organisationer, der er ved at investere i en mere succesrig digital arbejdsplads. I fremtiden vil vi gennemføre fælles markedsføring for alle vores partnere, ligesom vi vil fokusere på de aktiviteter, der fungerer bedst på dit marked.
Salgstræning og support
Når du arbejder med Omnia, har du adgang til salgstræning med fokus på at få nye kunder. Her får du værktøjerne til at præsentere Omnia og sammenligne produktet med konkurrenter. Vi støtter dig i salgsprocesser, når det handler om at skulle demonstrere Omnia, indsende tilbud og tale med kundens IT-eksperter. Vores mål er at hjælpe dig med at få Omnia over målstregen.
Implementeringstræning og support
I Omnina tilbyder vi også uddannelse af konsulenter, der driver projekter og implementerer Omnia-løsninger til kunder. Du er velkommen til at deltage i vores todages kurser og vores ugentlige webinarer. Der er også masser af dokumentation, som kan hjælpe med at svare på de spørgsmål, der måtte opstå i dine implementeringsprojekter.
Dedikeret produktsupport
Vi ønsker, at vores partnere skal kunne levere supporttjenester til deres kunder i flere år. Netop derfor støtter vi vores partnere. Hver af vores partnere skal have et antal konsulenter, der er dygtige i Omnia, og som hurtigt kan få adgang til produktsupport og dermed kan få hjælp til en enhver hindring, der måtte opstå.
Strategisk partnerskab
Kom med i vores partnernetværk, brug vores partnerportal til at gøre Omnia til en regelmæssig del af dit tilbud. Vi vil have ethvert partnerskab til at lykkes og ønsker at gøre vores samarbejde til et strategisk partnerskab. Når du arbejder med Omnia, vil du være i stand til at få flere kunder, udvikle et stærkt forhold til kunderne og drage fordele af abonnementsmodellen.
Hvad siger vores partnere?
Omnia has evolved to become a leader in the Digital Workplace market through its world class performance and rich functionality. It is a perfect complement to our portfolio of products and services.
Ash Turner, Sales Manager
CPS, UK
With Omnia we can provide a high value to our customers at a very competitive price. It has an extensive set of features and is easily tailored to the customer requirements.
Felix Schröder, Strategy Team Leader
Hirschtec, Germany
Through Omnia we can provide an even higher value to our customers.
CTG has a great partnership with the Omnia team. Their first-class solution brings digital excellence to our small and large customers, active in both the private and public sector.
Jochen Gyssels, Unit Manager Application Solutions
CTG, Belgium
Omnia is the perfect complement to our product/services catalogue since it addresses a need that every company has.
Alberto Necovski, CEO
UCS IT Solutions
Download brochure
Lær mere om, hvordan du bliver implementeringspartner til intranettet som ligger på førstepladsen i Box-produkter til SharePoint og Microsoft 365.
Du kan downloade vores brochure, hvor vi fortæller mere om, hvordan du kan blive partner, og hvordan du kommer med på vores succesfulde rejse.
Lær mere om Omnia
At dele viden er noget vi tror på - Gå på opdagelse i Omnia og deltag, læs og download alt det du vil.
- On-demand webinars
- On-demand webinars
Structured Document Management
- On-demand webinars
Tips for improving internal communication
- On-demand webinars
Building a quality management system within your intranet
- Video, On-demand webinars
Using communities to improve knowledge sharing
- On-demand webinars
Effective onboarding of new employees
- On-demand webinars
Manage learning resources to help employees developing new skills
- On-demand webinars
Comparing common intranet expectations with Microsoft 365
- On-demand webinars
A frontline workers case study
Let's talk!
Contact us today to set up a first discussion on partnering with Omnia.